טיפוח והטמעה של SEL – תיאוריה, מחקר ושדה
ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية | לדף הפייסבוק |

אירועים

טיפוח והטמעה של SEL – תיאוריה, מחקר ושדה

מועד האירוע: 12/06/2018
חומרי רקע ומצגות מהמפגש
ועדת קונסנסוס: טיפוח מיומנויות חברתיות רגשיות במערכת החינוך
הרשמה לאירוע:
 
חינוך אנתרופוסופי 
פרופ' דיויד פורטס (מכון ויצמן) ומר רלי פיגנבלט (מנהל בי"ס זומר ר"ג)
 
 
 
מיינדפולנס: תיאוריה, מחקר ויישום בבית הספר 
 ד"ר אביבה ברקוביץ-אוחנה (אוניברסיטת חיפה) וגב' עינת ברגר (מנהלת בי"ס תל חי, ת"א)
 
 
 
 
יישום והטמעה של הגישה ההוליסטית ב-8 יישובים 
גב' מירה רוסקיס (רשת אורט)
 
 
 
איך הופכים בתי ספר "אדומים" לבתי ספר מעוררי השראה 
גב' קארן טל (תובנות בחינוך)
 
 
תפיסה פסיכו־חברתית להובלת תהליכי שינוי בית ספרי
ד"ר פלורה מור (אשלים-ג'וינט)
 
 
 
פסיכו־פדגוגיה; סקירת ממצאים ממעבדת יזמות
גב' עינב לוק, מנהלת אגף תוכניות סיוע ומניעה, שפ"י, מנהל פדגוגי
 
 
 
תוכנית כישורי חיים – תפיסות, מבנה, ניהול וחידושים
גב' יעל בריל, ממונה על תוכנית כישורי חיים, שפ"י, מנהל פדגוגי
 
 
ויסות רגשי וכשירות חברתית בגיל הרך – תוכניות "התקשרות גן" ו"ללמוד לחיות ביחד" 
גב' מיכל אנגלרט, יו"ר פורום הגיל הרך, שפ"י
 
 
בהשתתפות: 12/06/2018