ליזמה למחקר יישומי בחינוך דרוש חוקר/ת
ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية | לדף הפייסבוק |

חדשות

ליזמה למחקר יישומי בחינוך דרוש חוקר/ת

החוקר/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על כתיבת 15-10 דוחות מחקר בשנה בתחום חינוך.

בשנה האחרונה נכתבו ביזמה למחקר יישומי בחינוך דוחות מת"ת (מידע תומך תכנון) בנושאים מגוונים, הנוגעים לליבת העשייה של מערכת החינוך ונועדו לתמוך בתהליכי תכנון, הטמעה וקבלת החלטות. לדוגמה: שילוב וקידום מחוננים ומצטיינים בבתי ספר יסודיים הטרוגניים, סקירת תוכניות לימודים בביולוגיה לחטיבה העליונה ברחבי העולם.

בשנה הקרובה צפוי ערוץ הפעילות הזה להתרחב, ואנו מחפשים חוקר/ת נוסף/נוספת לכתיבה ולליווי של דוחות מת"ת. החוקר/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על כתיבת 15-10 דוחות מחקר בשנה בתחום חינוך. אופי התוצרים מגוון, אולם בכולם יש היבטים של בירור מושגי, תיאור תמונת מצב מחקרית, סינתזה של מחקרים ודוחות רשמיים ממדינות שונות בעולם תוך הצבעה על מגמות העולות מהם, וכן הצפת דילמות ואתגרים ומיפוי מגמות מתהוות.

התפקיד כולל:

  • עבודה שוטפת מול המזמינים של הדוח, ובהם אנשי מטה בכירים במשרד החינוך, משלב ניסוח ההזמנה ועד להגשת הדוח.
  • שילוב בין עבודה מחקרית עצמאית (חיפוש מקורות מידע, עיבוד ידע מחקרי וכתיבה) ובין ניהול עבודה עם חוקרים חיצוניים ועם חברי צוות נוספים ביזמה.
  • התייעצות עם חוקרים ובעלי עניין, והעשרת התוצר הסופי בתשומותיהם.
  • שיתוף פעולה עם חברי צוות אחרים ביזמה בהפקת הדוחות ובהפצתם.
  • הנגשת הדוחות באופנים שונים (למשל במצגות או בקבוצות למידה).
  • הובלת תהליכי למידה של היזמה למחקר יישומי בחינוך על פי צורך ועניין.

ניסיון וכישורים נדרשים:
  • תואר שני במדעי החברה או הרוח; יתרון לבעלי תואר שלישי.
  • שמונה שנות ניסיון רלוונטי בכתיבת מחקרים ודוחות, לרבות חיפוש במאגרי מידע, סיכום וארגון מחדש של ידע מחקרי, מיפוי והמשגה של נושאים מגוונים.
  • ניסיון בעבודה משותפת בתהליכי פיתוח או מחקר.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית.
  • ניסיון בהצגה של ידע ונתונים באמצעים ויזואליים, לרבות ידע בתוכנות מחשב מתאימות – יתרון.

תחילת העבודה: מיידית.

היקף משרה: 100%-80% 
מקום העבודה: כפר ההיי-טק, גבעת רם, ירושלים

להגשת מועמדות:

יש לשלוח קורות חיים ולהגיש תרגיל התרשמות עד לתאריך 25.2.2019 . פרטים בקישור.

תאריך האירוע: 11/02/2019
: