ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية | לדף הפייסבוק |

פרסומים

דוח מת"ת: הוראת מיומנות הכתיבה וההקלדה בבתי ספר יסודיים

דוח מת"ת: הוראת מיומנות הכתיבה וההקלדה בבתי ספר יסודיים

שם המחבר: שירה זיוון, חוקרת מלווה: פרופ' נעמי וינטראוב
שנת הפרסום: 2020 - תש"ף
ההתקדמות הטכנולוגית והחשיפה המוקדמת אליה מעלות שאלות בשדה החינוך באשר לנחיצות הוראת הכתיבה בכתב יד, נחיצות הוראת ההקלדה ושעות ההוראה שיש להשקיע הבשתיהן. שאלות אלו נכונות בעבור כלל התלמידים והתלמידות במערכת החינוך, ונכונות בעיקר בעבור אלו המתקשים בכתיבה בכתב יד.
הדוח סוקר את המיומנויות הדרושות להפקת כתיבה בכתב יד ובוחן מה אומרת ספרות המחקר על חשיבות הכתיבה בכתב יד ותרומתה למיומנויות שפה נוספות. כמו כן מוצגים בדוח הקשרים שבין הכתיבה בכתב יד להקלדה ונבחנים היתרונות של הוראת ההקלדה בבתי ספר יסודיים לצד הסייגים האפשריים. 

contents