ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية | לדף הפייסבוק |

פרסומים

החומרים הנגישים ב"פרסומים" עברו תהליך של שיפוט עמיתים על פי אמות מידה אקדמיות מקובלות.

האם באמת אפשר לשפר ביצועים בחינוך כשאנו נדרשים לאחריותיות?

שם העורך: מוריה יזרעאלב
שם המחבר: פרופ' אנדי הרגריבס ופרופ' הנרי בראון
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מימון מערכות חינוך מכיל באירופה – עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלב
שם המחבר: European Agency for Special Needs and Inclusive Education
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מי משלם על החינוך הציבורי? עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלוב
שם המחבר: OECD
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מה הטעם בהערכה חינוכית?

שם העורך: מוריה יזרעאלב
שם המחבר: Bermna, A. I., Feuer, M. J. & Pellegrino, J. W
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

למידה והתפתחות מקצועית של מורים - עיבוד והנגשה

שם העורך: מוריה יזרעאלב, ד"ר תמי חלמיש אייזנמן
שם המחבר: Prof. Helen Timperley
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מבחני הערכה בין־לאומיים בחינוך - קריאה לבדיקה והצעות לפעולה

שם העורך: מיכל ויזל
שם המחבר: Singer, J.D. & Braun, H. I
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט