קול קורא לנדוד - מדידה מגוונת בבתי הספר: איך מודדים, מה כדאי למדוד ואיך עושים זאת בזמן משבר הקורונה?
ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية | לדף הפייסבוק |

אירועים

קול קורא לנדוד - מדידה מגוונת בבתי הספר: איך מודדים, מה כדאי למדוד ואיך עושים זאת בזמן משבר הקורונה?

מועד האירוע: 25/11/2020
: מדידת שיפור בבתי הספר בישראל / قياس التحسّن في المدارس في إسرائيل

 
 
מדידה מגוונת בבתי הספר:
איך מודדים, מה כדאי למדוד ואיך עושים זאת בזמן משבר הקורונה?

רביעי | 25.11.2020 | 11:30-9:00

המפגש נערך בשיתוף בית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב, במסגרת הסדרה "קול קורא לנדוד".

מדידה והערכה בבתי הספר הן משימות מאתגרות ולא פעם שנויות במחלוקת, אך הן חיוניות לתהליכי שיפור. בתחילת המפגש נעסוק במדידה של שיפור בית ספרי מכמה זוויות מחקר: כיצד ניתן למדוד שינוי בבתי הספר, ומה עלינו למדוד – הישגים ומצוינות או מיומנויות חברתיות־רגשיות? בהמשך המפגש נברר כיצד יש להתאים את נושא המדידה וההערכה למשבר הקורונה ואילו מיומנויות נדרשות בעת משבר.

המפגש ייערך לרגל פרסום המסמך המסכם של קבוצת העבודה לנושא מדידת שיפור בבתי הספר בישראל. מוזמנים ומוזמנות להצטרף.

יש להירשם מראש בקישור המצורף

סדר המפגש:

9:15-9:00 פתיחה

ד"ר תמי חלמיש אייזנמן | מנהלת היוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך

פרופ' פאדיה נאסר אבו אלהיג'א | ראשת בית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב

10:15-9:15 מדידת שיפור בבתי הספר – שלוש זוויות מחקר

  • השפעת המתודולוגיה על תוצאות המדידה וההערכה | ד"ר איריס בן דוד, אוניברסיטת בר־אילן
  • מדידה של למידת ידע והישגים | פרופ' אודרי אדי־רקח, אוניברסיטת תל אביב
  • מדידה של למידה חברתית־רגשית | ד"ר ריקרדו טרש, אוניברסיטת תל אביב

 

10:30-10:15 הפסקה

11:30-10:30 מדידה בעת משבר: פאנל בנושא השפעת משבר הקורונה על מדידה והערכה בבתי הספר

משתתפים:

  • ד"ר חגית גליקמן, מנהלת ראמ"ה
  • פרופ' משה ישראלשווילי, אוניברסיטת תל אביב
  • גב' הילה לנקרי־מיוסט, ראשת אגף תכנון ומדיניות באגף בכיר אסטרטגיה ותכנון במשרד החינוך
  • גב' אביגיל סאמין, מנהלת קריית החינוך "אורט יובלי אריאל" ויו"ר משותף בארגון "מנהיגים"

 

*מנחה: ד"ר נירית טופול, יוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך

בהשתתפות: 25/11/2020